İçeriğe geç

Götveren liseli kız

Eylül 15, 2011

Lisede sizlere kendimi nasıl siktirdiğimi anlatacağım. O kadar mini etek giyerdim ki erkeklerin gözleri hep üstümde olurdu. Zaten ben de bakmalarını hatta sikmelerini isterdim. Okuldaki erkekler hem çok karizmatiklerdi hem de çok yakışıklıydılar. Basketbol, futbol oynarken onları seyretmeye bayılırdım, bazen kantin kalabalığında arkama siklerini dayadıklarında çok hoşuma giderdi. Ah ah keşke kıyafetler olmasa da siki içime girse, götümden siktirsem kendimi diye düşünüyordum. Bir gün erkekler yine futbol oynuyordu. Maç bitti soyunma odasına doğru giderlerken Hakan diye yakışıklı bir çocuk vardı ona el ettim yanıma geldi. Kulağına eğildim ve tuvalette beni siksene dedim. Erkek tuvaletine girdik, sondakine gittik, kimse yoktu tuvaletlerde. Çnce beni klozetin üstüne oturttu kocaman olmuş yarrağını ağzıma verdi, beni bir posta ağzımdan sikti. Sonra da beni klozetin üzerine çıkardı ve sikini götüme dayadı. İçimde gidip geldikçe uçuyordum. Boşaldı, götümden spermler akıyordu. Götümü hem parmakladı hem sikti. Ben de sonra çişim geldi, klozete oturup onun önünde işedim. O da dayanamadı ve benim yanımda işedi sonra tekrar ağzıma verdi yarrağını çişle karışık spermlerini yutturdu bana.

Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

